Jimmy Donaldson, poznatiji kao MrBeast, najuspješniji je digitalni kreator u 2023. godini, prema podacima Forbesa. Njegova procijenjena bruto zarada iznosi čak 82 miliona dolara.
Drugi na popisu su Rhett & Link s 35 miliona dolara, zatim PrestonPlayz i Ryan Kaji s istom svotom, dok je na petom mjestu Jake Paul s 34 miliona dolara bruto zarade.
Prvih 10 najuspješnijih su muškarci, prva žena može se pronaći tek na 11. mjestu i to je popularna tiktokerica i youtuberica Charli D’Amelio.
Uz nju, na popisu su još i Emma Chamberlain, Alexandra Cooper, Huda Katan i Bailey Sarian.
Ko je MrBeast?
MrBeast najpraćeniji je youtuber današnjice s preko 200 miliona pratitelja na toj platformi.
Prvi video na YouTubeu objavio je sa samo 13 godina, u februaru 2012. Prvih nekoliko godina pokušavao je pobijediti algoritam te platforme kako bi prikupio što više pretplatnika i pregleda, no to mu nije baš uspijevalo.
Imao je nekoliko faza. Prvo je igrao popularnu videoigru Minecraft, pa nakon toga Call of Duty, pa je pokušavao procjenjivati bogatstva drugih youtubera i komentirati dramatične situacije u kojima su se našli drugi kreatori. Tada se rijetko pojavljivao pred kamerom. Neke je preglede uspio skupiti rugajući se 2016. drugim kreatorima te je tada imao već oko 30.000 pretplatnika.
U to vrijeme upisao je i koledž, ali izdržao je samo dvije sedmice pa se ispisao rekavši svojoj majci: “Radije bih bio siromašan nego radio bilo što drugo osim na YouTubeu.”
Majka zbog toga nije bila presretna, pa ga je natjerala da s 18 godina napusti roditeljski dom i počne živjeti samostalno. Prvi viralni video snimio je 2017. i u njemu pokazao kako broji do 100.000, za što su mu, rekao je, trebala 44 sata.
Kazao je da je shvatio da to funkcionira, bio je očajan što nije imao novca, a kada su mu se predviđanja potvrdila, znao je što treba raditi na platformi, piše Index. Tako je 10 sati gledao spot kreatora Jakea Paula It’s Everyday Bro i vrtio fidget spinner 24 sata, čime je došao do prvog miliona pratilaca.
Sada snima nekoliko vrsta videa za koje zna da će postati viralni. A to uključuje izazove kao što je zadnja-osoba-koja-ode ili pak dijeljenje novca ili stvari. Kako mu je kanal rastao, uspio je zaposliti svoje prijatelje iz djetinjstva koji mu pomažu, ali su na taj način i sami postali popularni youtuberi.